loading...
پست های منتخب
صفحه اصلی   اخبار رزبلاگ   امکانات   ارتقا اسکریپت رزبلاگ و همچنین افزایش حجم رزاپ برای کاربران و نظرخواهی از شما
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 13250

سلام خدمت یکایک اعضای خانواده رزبلاگ
امروز چند خبری رو باید خدمت شما عزیزان عرض کنم .


اولین مسئله اینکه امروز اسکریپت رزبلاگ ارتقا یافت و آپدیت شد که در پی این ارتقا رزبلاگ با آخرین نسخه PHP سازگار شد و به دنبال آن شاهد افزایش سرعت رزبلاگ و سایت ها و پنل مدیریت خواهیم بود.
البته در پی این ارتقا ممکن است مشکلاتی در روز اول در پنل مشاهده شود که در صورت مشاهده مشکل از طریق قسمت پشتیبانی (تیکت) به ما اطلاع دهید تا فورا برطرف شود .

 

مسئله دوم اینکه سایت رزاپ RozUp.ir که در نسخه جدید خود 2G فضا جهت آپلود فایل به کاربران ارائه میداد به 10G به صورت کاملا رایگان ارتقا یافت .

گفتی این است سرویس رزآپ متعلق به رزبلاگ بوده و دارای امکانات بسیار عالی برای آپلود فایل نظیر : آپلود از آدرس ، آپلود از کامپیوتر ، امکان چاپ اتوماتیک واترمارک(لگو ) بر روی تصاویر ، مدیریت فایل (حذف ، ویرایش و ...) ، امکان ارائه آمار بازدید هر فایل و ... می باشد که محض اطلاع کاربران جدید یادآوری شد.

 

مسئله سوم اینکه در سرویس رزاپ امکان اتصال ساب دامین که سابقا بود و در یک بازه زمانی این امکان حذف شده بود مجدد فعال شد و کاربران پس از فعال سازی از قسمت خدمات حرفه ای میتوانند از این امکان بهره مند شوند .
در این امکان اگر شما دامنه Domain.ir داشته باشید ، میتوانید ساب دامینی از این دامنه مثلا up.Domain.ir را به رزاپ خود وصل کنید تا آدرس فایل های آپلودی شما به جای دامنه رزاپ با آدرس شخصی خود شما باز شود که این کار روی سئو و بهینه سازی سایت شما بسیار تاثیر گذار است .
و یک نکته را که بسیاری از کاربران متاسفانه اطلاع ندارند و بارها تیکت ارسال می کنند در خصوص رزاپ باید عرض کنم که رزاپ قابلیت لینک مستقیم و غیر مستقیم به انتخاب خودتان را دارد .

 

نظر سنجی
آیا شما کاربران موافق هستید که ادیتورهایی که برای ارسال مطلب قرار دادیم و شما از تنظیمات می توانید یکی از آنها را به دلخواه انتخاب کنید ، حذف شوند و جای آن 1 ادیتور بهینه و پر امکان و ریسپانسیو(واکنشگرا) اضافه شود ؟
در خصوص قالب پنل مدیریت : آیا موافقید به جای قالب های چندگانه یک قالب سبک امروزی و ریسپانسیو به پنل اضافه شود تا در قالب آن بتوانید سایت خود را به راحتی مدیریت کنید و البته قالب های قبلی حذف شود ؟
لطفا در نظرات این پست در وبلاگ خبری نظرات خود را برای ما بنویسید
http://news.rozblog.com/upgrade-rozblog-and-rozup-news 

مهرداد رستمی 6 سال پیش - 1 ق.ظ نظرات (60)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش
1399/12/11
سلام و وقت بخیر
واقعا مسرت بخشه که دوباره رزبلاگ جون تازه گرفته،امیدواریم بعد از مدت طولانی به وعده هایی که توی این پست دادید عمل کنید
و فروشگاه ساز رو هم با متد های جدید و امکاناتی از قبل سبد خرید و پرداخت اینترنتی و تخفیف و... که نیاز های امروزه یک فروشگاه اینترنتی هست رو برآورده و عملی کنید شکلک
پاسخ : سلام
خوب تایمی نظر ارسال کردید چون فروشگاه رو مجهز به درگاه و کردیم و یک سری آپدیت هایی جدید توش اضافه کردیم که البته نیاز به درگاه واسط هم داره.
فروش فایل و فروش اینترنتی هر دو در فروشگاه اضافه شده
1399/10/27
تشکر بابت سایت عالیتون بسیار بدرد بخور ومفهومی تشکر
1399/10/17
دستتون درد نکنه بابت سیستم وبلاگ دهی خوبتون
1399/09/01
عالی هستین
1399/03/28
بله حتما اضافه کنید
عالیه ممنون از امکاناتی که به کاربرانتون ارائه میدین
1399/03/09
سلام.
وجود یک ادیتور قوی و کارآمد ضمن صرفه جویی در وقت، باعث راحتی کار هم میشه.
موافق اضافه کردن یک ادیتور قوی به جای ادیتورهای قبلی هستم.
پاسخ : یک ادیتور پیشرفته و کاملا بهینه به رزبلاگ اضافه شد.
کافیست از منو تنظیمات، وارد بخش تنظیمات سایت شوید و سپس ««ادیتور پیشرفته» را انتخاب کنید.
1399/01/26
سلام به نظر بنده قالب و ادیتور فعلی رو حذف نکنید اما قالب و ادیتور جدید رو هم اضافه کنید و مدیران سایت ها بتونن از داخل پنلشون موردی که از نظرشون بهتر هست رو انتخاب کنند
پاسخ : یک ادیتور پیشرفته و کاملا بهینه به رزبلاگ اضافه شد.
کافیست از منو تنظیمات، وارد بخش تنظیمات سایت شوید و سپس ««ادیتور پیشرفته» را انتخاب کنید.
1398/12/25
سلام با تغییر ادیتور موافقم و همچنین قالب مدیریت سایت خیلی قدیمی شده و باید عوض شه قالب های واکنشگرا بهترین گزینه برای قالب مدیریت وبلاگ هستند
پاسخ : یک ادیتور پیشرفته و کاملا بهینه به رزبلاگ اضافه شد.
کافیست از منو تنظیمات، وارد بخش تنظیمات سایت شوید و سپس ««ادیتور پیشرفته» را انتخاب کنید.
1397/06/11
با سلام
نظر بنده با توجه به تجربه ای که در رزبلاگ دارم اینه که بسیاری از مرورگرهای سیستم های قدیمی مخصوصا موبایل با نسخه جدید تر و بروز تر سازگاری نداره بنده به شخصه بسیاری از کسانی که این مشکل را داشته اند راهنمایی کردم تا مشکلشون حل بشه مخصوصا در قسمت ارسال عکس ینی قرار دادن عکس در مطلب.

راحت بودن هر کی با یک نوع ادیتور مثلا من با اخرین ورژن خیلی سرعت کارم بالا تره و خیلی راحت میتونم باهاش کار کنم اما خیلیا ساده ترو قبول دارن بهتره قالبهای قبلی باقی بمونه .
یک مشکلو جا داره همینجا بگم
ادرس اپلودی در رز اپ_ نمونه
http://up.suchi.ir/view/537144/1424582337.png
الان عکس با اسم 1424582337.png در فولدر http://up.suchi.ir/view قرار داره
رز اپ بصورت خودکار یک پوشه بصورت رندوم به فایل اضافه میکنه و این کار میتونه در اینده هم برای رزبلاگ و هم برای وبنویس دردسر ساز بشه
الان 537144 در ادرس عکس بالا یک فولدر اضافس اگه من بخام ی روزی بک اپو انتقال بدم رو ی هاست دیگه باید پدرم در بیاد برا هر فایل یک فولدر بسازم
به امید پیشرفت روز افزون رزبلاگ و #پایداری
پاسخ : سلام
تمامی ادیتورها قابلیت گذاشتن عکس رو دارن و هر کدوم ویژگیهای خاص خودشونو دارن
ولی ادیتوری که میزاریم طوریه که بیشتر این ویژگیها رو داره البته هیچ وقت نمیشه نیاز کاربران رو برطرف کرد چون خیلی گستردست ولی ما سعی میکنیم ادیتوری قرار بدیم که تا بهتر از ادیتورهای فعلی و اپدیت تر باشه.
برای ادرسهای آپلودی هیچ فولدری ایجاد نمیشه این شماره یا آیدی اون عکس هست و همه فایل ها در یک فولدر هستند و اگر بخواید روی هاست انتقال بدید باید با یک برنامه نویس صحبت کنید تا بدون نیاز به ایجاد فولدر آدرس سازی کنه و فایل ها با ادرس قبلی در دسترسی باشند.

قالب های پنل هم به هر حال باید حذف بشه چون برای هر تغییر در پنل ما باید همه قالب ها رو تغییرات بدیم و وقت بیشتری گرفته میشه و بهتره از یک قالب بروز استفاده کنیم تا چند قالب قدیمی.
1397/06/11
سلام
از نظر من انتخاب رو به عهده خود کاربرا بذارید. یعنی ادیتور قدیمی رو حذف نکنید. اگر امکاناتش پایینه هیچ اشکالی نداره. بعضی ها شاید ترجیح بدن با امکانات کم تر کار کنن. اما ممکنه امکانات جدید اونقدر خوب باشه که یه عده دیگه ترجیح بدن از ادیتور جدید استفاده کنن.
در کل ادیتور قدیمی رو حذف نکنید. هر کسی خودش گزینه بهتر رو با نظر خودش انتخاب کنه.
پاسخ : سلام
با تشکر فراوان از شرکتتون توی نظرسنجی
نظرات شما در بین بقیه نظرات شمارش شده اعمال شده و پس از اتمام نظرسنجی ، نظر شما اعمال خواهد گردید .
موفق باشید

1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
تبلیغات متنی
خرید پاپ آپخرید آی پی پاپ آپ با بازدهی بالا
بک لینک در وبلاگ نیوزبک لینک یک ماهه 100 هزار تومان
درباره ما
Profile Pic
رزبلاگ خدمات سایت دهی را بصورت رایگان به ایرانیان سراسر دنیا ارائه می دهد . اگر مایلید طعم ساخت و طراحی سایت حرفه ای را بچشید ، رزبلاگ را امتحان کنید !
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 232
  • کل نظرات : 2686
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19248
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1,251
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,571
  • بازدید ماه : 17,338
  • بازدید سال : 156,994
  • بازدید کلی : 10,760,276
  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد